Reklamace
Vážíme si vaší důvěry a věříme, že budete s našimi plecháčky s potiskem spokojeni. Přesto rozumíme, že mohou nastat situace, kdy je potřeba zboží reklamovat. Níže naleznete informace o reklamačním procesu a podmínkách vrácení.
Vrácení zboží na míru
Protože každý plecháček s potiskem je vyroben na zakázku podle vašich specifických požadavků, nelze jej vrátit ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu dle § 1837 občanského zákoníku. Výjimkou jsou případy, kdy je zboží vadné.
Reklamace vadného zboží
Pokud se domníváte, že na zboží vznikla vada (např. chybný potisk, poškozený plecháček apod.), postupujte následovně:
- Kontaktujte nás e-mailem na obchod@potiskni-plechacek.cz nebo telefonicky a uveďte číslo objednávky.
- Přiložte fotografie vadného produktu, které nám pomohou situaci posoudit.
- Po ověření situace vás budeme kontaktovat s návrhem řešení – opravou, výměnou nebo vrácením peněz.
Co nelze reklamovat?
- Nesprávnosti v potisku způsobené chybnými podklady zaslanými zákazníkem (např. nízké rozlišení nebo překlepy v textu).
- Opotřebení způsobené běžným používáním.
- Odstíny barev potisku, které se mohou mírně lišit od podkladů kvůli technologii tisku.
Naše záruka kvality
Dbáme na to, aby každý produkt odpovídal vysokým standardům kvality. Pokud máte jakýkoli problém nebo dotaz, neváhejte se na nás obrátit – rádi vám vyjdeme vstříc.